Vadba za nosečnice & družine, z Izidoro. Programi potekajo v živo in on-line.

TRENIRAM Z IZIDORO

Vadba za nosečnice z Izidoro, Sončna vila Maribor – v živo in on-line

VADBA ZA NOSEČNICE & TELOVADBA ZA NOSEČNICE & JOGA ZA NOSEČNICE – IZIDORA VESENJAK DINEVSKI

Vadba za nosečnice z Izidoro,

pridruži se nam v Sončni vili, v Mariboru in on-line

vadba-za-nosecnice-z-izidoro-4
vadba-za-nosecnice-z-izidoro-4
vadba-za-nosecnice-z-izidoro-4

Vadba je posebej prilagojena za nosečnice in oblikovana na podlagi večletnega sodelovanja s fizioterapevti in z zdravniki porodničarji. Prof. dr. Miha Lučovnik, dr.med. in Ivan Žebeljan, dr.med. sta vodila raziskave s katerimi smo učinke vadbe potrdili v sodelovanju z UKC Maribor, Univerzo v Mariboru, Univerzo v Ljubljani in Medicinsko univerzo v Gradcu.

BODOČA MAMICA, DOBRODOŠLA NA VADBI ZA NOSEČNICE – KAJ LAHKO PRIČAKUJEŠ?

  • Srečujemo se 1x tedensko.
  • 1 vadba traja 120 minut.
  • Bogate izobraževalne vsebine iz teorije in prakse.
  • Dobro vzdušje, sproščenost in veliko smeha. 
  • Številne pozitivne učinke redne vadbe.
  • Odgovore na vsa tvoja vprašanja.

1. IZOBRAŽEVANJE ZA NOSEČNICE

Uvodni del je namenjen izobraževanju, pogovoru, vprašanjem in aktualnim temam v času nosečnosti, ki zanimajo udeleženke. Veliko časa namenimo samemu porodu, porodnim fazam, porodnim položajem, pozitivnemu soočanju s porodno bolečino, tehnikam dihanja, dojenja, porodnim željam, priporočljivi literaturi in preberemo porodne zgodbe naših sveže pečenih mamic. Prav ta izobraževalni del je pomembna dodana vrednost naših nosečniških vadb, saj imam kot spremljevalka porodov bogato prakso iz porodnih sob, ki jo prenesem na nosečnice.

2. GLOBOKA SPROSTITEV V ČASU NOSEČNOSTI

Sposobnost globoke sprostitve je temelj dobrega poroda, zato vadbo pričnemo s sprostitveno vajo iz zakladnice joge. Globoka sprostitev ima več pozitivnih učinkov na telesno in duševno zdravje. Lažje in bolje spimo, morebitni glavoboli popustijo. Poveča se zmožnost koncentracije, čustveno smo stabilnejši. Ko se duh umiri in sprosti, se zmanjšajo strahovi in skrbi. Življenjska energija pretočneje teče, če v telesu ni napetosti, psihična sprostitev pa poveča zmožnost pozornosti. Ko obvladamo veščino sproščanja, jo lahko zelo koristno uporabimo v času nosečnosti, še posebej pa med samim porodom.


IMAŠ VPRAŠANJE? PIŠI MI!


CENA IN NAKUP VADBE

izidora-pogosta-vprasanja-in-odgovori-ikona

Ali ste vedeli? V času vadbe se izoliramo od vsakdanjih obveznosti in se posvetimo sebi ter bitjecu, ki ga nosimo pod svojim srcem. Strah pred rojevanjem, s katerim večina pride na vadbo, se sčasoma bistveno zmanjša, v veliko primerih pa popolnoma izgine, nadomesti pa ga radostno pričakovanje poroda.

3. TELOVADBA ZA NOSEČNICE IN JOGA ZA NOSEČNICE

Sledi izvajanje krepilno-razteznih fizičnih vaj, ki izhajajo iz joge in fizioterapije ter so posebej prilagojene in priporočljive za varno vadbo v nosečnosti. Poudarek pri telesni dejavnosti je na počasnem in kontroliranem izvajanju gibov, zavestnem občutenju telesa, razgibavanju sklepov, stabilizaciji medeničnega obroča, aktivaciji mišic medeničnega dna ter globoke trebušne mišice. Izvajamo dihalne vaje, še posebej vadimo tehnike, ki jih boš uporabila med popadki.

Naučimo se tudi nekaj porodnih položajev, ki jih boš lahko zavzela med samim porodom, tako da boš med popadki imele možnost menjavanja položajev, zaradi česar ti bo udobneje in boš lažje premagovala porodne bolečine. Ves čas je poudarek na lepi telesni drži, pravilnem sedenju, ležanju in vstajanju, aktivaciji mišic medeničnega dna in globoke preme trebušne mišice. Vadbo popestrimo z masažnimi žogicami ter pregledovanjem diastaze rektusov v drugem in tretjem trimesečju. Že po nekaj obiskih je viden precejšen napredek v telesni razgibanosti nosečnic, ki pa redno poročajo tudi o lažjem sprejemanju in obvladovanju svojega spreminjajočega se telesa.

4. DIHALNE TEHNIKE

Z rastočim trebuščkom se kapaciteta pljuč zmanjša in nosečnica diha bolj klavikularno in plitvo. Z dihalnimi tehnikami iz joge lahko nosečnica nekaj krat na dan prediha svoje telo, kar naravni energiji omogoči boljšo pretočnost. Pravilno dihanje je ključno tako v prvi kot v drugi porodni dobi. Naučimo se vseh potrebnih tehnik za podporo poroda. 

5. VIZUALIZACIJA IN MEDITACIJA

Na koncu vadbe se umirimo z meditacijo, posebej prilagojeno za nosečnost. Povezujemo se s še nerojenim otrokom, ga začutimo in ozavestimo njegovo polno prisotnost. Uporabljamo tudi veliko različnih tehnik vizualizacije, ki jih lahko koristno uporabiš tudi doma in v porodni sobi. Za tehnike je uveljavljen izraz “hypnobirthing”.


IMAŠ VPRAŠANJE? PIŠI MI!


CENA IN NAKUP VADBE

VADBA ZA NOSEČNICE Z IZIDORO – VEDNO DOBRA IZBIRA

Pozitivni učinki redne vadbe…

  • Izboljša pretok krvi in limfe.
  • Poveča se fizična in psihična vzdržljivost.
  • Omogoča hitrejši in lažji porod.
  • Zmanjšuje nastanek strij.
  • Izboljšuje spanec nosečnice.
  • Zmanjša pogostost carskega reza.
  • Zmanjša možnost prereza presredka.
  • Zmanjšuje nastanek otekanja okončin.
  • Zmanjšana je stopnja indukcij poroda.
  • Zmanjša možnost za prezgodnji porod.
  • Povečuje samopodobo in zaupanje vase.
  • Vpliva na prebavo.
  • Zmanjša možnost nosečniškega diabetesa.
  • Poveča mišično moč.

VAJE ZA NOSEČNICE, TELOVADBA ZA NOSEČNICE, JOGA ZA NOSEČNICE

Raznolika vadba je med nosečnostjo ključnega pomena …

Telesna aktivnost med nosečnostjo koristi tako nosečnici kot tudi nerojenemu otroku. Gibanje in vaje v nosečnosti pripomorejo k večji kondiciji in boljšemu počutju, kar olajša premagovanje nosečniških težav in tudi sam porod. Poleg tega telesno aktivne nosečnice po porodu praviloma hitreje okrevajo in se lažje znebijo odvečnih kilogramov. 


IMAŠ VPRAŠANJE? PIŠI MI!


CENA IN NAKUP VADBE

TELESNA AKTIVNOST MED NOSEČNOSTJO – STROKOVNJAKI JO PRIPOROČAJO!

Če nosečnica nima zdravstvenih težav ali zapletov, je priporočeno vsakodnevno vsaj pol ure zmerne telovadbe med nosečnostjo. Na ta način se izboljša telesna drža, zmanjša napetost mišic in tudi možnost poškodb. Telovadba med nosečnostjo pomaga tudi pri zmanjšanju bolečin v spodnjem delu hrbta, izboljšuje cirkulacijo in preprečuje nastanek krčnih žil.

Telovadba v nosečnosti pa ne sme biti preveč intenzivna ali zahtevna. Vaje v nosečnosti, ki močno obremenijo in izčrpajo telo, niso priporočljive. Zmerno vadbo najlažje opredelimo kot tisto, kjer nosečnica diha skozi usta, hkrati pa se med dejavnostjo brez težav pogovarja.

vadba-za-nosecnice-z-izidoro-slider-6
vadba-za-nosecnice-z-izidoro-slider-6

TELOVADBA MED NOSEČNOSTJO – KAKO ZAČETI, ČE PREJ NISI BILA TELESNO AKTIVNA?

Če pred nosečnostjo nisi bila telesno aktivna, je pomembno, da z vadbo za nosečnice začneš postopoma. Priporočljivo je začeti z vajami, ki ne obremenjujejo sklepov. Priljubljena in koristna dejavnost je tudi joga za nosečnice, kjer je poudarek predvsem na gibljivosti, dihanju, pravilni drži ter vajah za stabilnost hrbtenice in krepitev mišic medeničnega dna.

Vse to in še več zajema program “VADBA ZA NOSEČNICE Z IZIDORO”, ki poteka v prostorih Sončne Vile, Maribor, lahko pa nas spremljaš tudi ON-LINE. Telovadbo za nosečnice v Mariboru izvajam že 25 let in na porod celostno, letno, pripravim kar 300+ mamic. Po porodu pa se nam lahko pridružiš na programih, ki so primerni za novorojene mamice – MASAŽA ZA DOJENČKE in GIBALNO RAZVOJNE URICE sta dva izmed bolj priljubljenih programov, ki jih izvajamo v prostorih Sončne Vile, Maribor.


IMAŠ VPRAŠANJE? PIŠI MI!


CENA IN NAKUP VADBE

IZVEDBA VADBE ZA NOSEČNICE

Vadba poteka v živo ali on-line

VADBA ON-LINE

  • 120 minut vadbe z Izidoro.
  • Poteka v živo preko ZOOM-a.
  • Ogled iz udobja domačega okolja.
  • Dostop od koderkoli
  • Osebna, dvosmerna interakcija med udeleženkami in Izidoro.
  • Čas za morebitna vprašanja (Q&A).
  • + BONUS: Vsem nosečnicam omogočam ogled posnetka vadbe iz ZOOM-a. Tako si lahko vsak teden ogledaš novo vadbo kadarkoli in kolikorkrat želiš.


CENA IN NAKUP VADBE

izidora-predavanja-v-zivo-soncna-vila-ikona-1

VADBA V ŽIVO NA SONČNI VILI

  • 120 minut vadbe z Izidoro.
  • Visokokvalitetni, na novo opremljeni prostori s talnim gretjem, ki omogočajo prijetno, mirno in sproščeno vzdušje.
  • Najkvalitetnejša AirEX blazina za vadbo, zglavnik, odejica, masažne žogice, …
  • Zagotovljeno brezplačno parkirišče v neposredni bližini.
  • + BONUS: Vsem nosečnicam omogočam ogled posnetka vadbe iz ZOOM-a. Tako si lahko vsak teden ogledaš novo vadbo kadarkoli in kolikorkrat želiš.


CENA IN NAKUP VADBE

MNENJA MAMIC

Zaupajo mi številne (bodoče) mamice

Moja nosečnost je bila več kot lepa. Obiski ob sredah na jogi in delavnica o porodu je bila kot topla odeja na mojo samozavest. Izidorine besede “roditi kot to počnejo Afričanke” so bile moje izhodišče, da želim roditi kolikor se da naraven porod.

Melita Vidovič

Sem VEČ KOT ZADOVOLJNA z jogo za nosečnice, z Izidoro in puncami! Po 3 tednih me križ veliko manj boli, da se ne pogovarjamo o energiji! Izidora je res čudovita oseba, kar se odraža na vadbi in posledično na vseh nas. Hvala!

Jerneja Kopše

Vadba za nosečnice se je izkazala kot ena najboljših odločitev, ki sem jih lahko naredila zase in za najino malčico. Joga me je sproščala, razgibala, razveselila in pomirila. Hvaležna sem, da sem spoznala Izidoro, v trenutku me je prevzela njena mirna, topla, srčna energija.

Tea Kuhar

Preden sem začela obiskovati jogo, sem imela določene strahove in negotovost. Izidora mi je s svojo pozitivno energijo, srčnostjo, praktičnimi nasveti in dragocenimi izkušnjami razblinila vse strahove. To ni le vadba, ampak veliko več.

Barbara Kotnik, dr. med.


ŠE VEČ MNENJ

a

KONTAKT

Imaš vprašanje? Piši mi.

Bodoča mamica, z menoj boš na enem mestu dobila celovite kakovostne informacije o nosečnosti, porodu, dojenju …
Za vsa vprašanja sem ti na voljo preko spodnjega kontaktnega obrazca, ali na telefonu 041 504 848.

Back To Top

Izidorine
e-novičke

Si noseča, mlada mamica, ali pa že razmišljaš v tej smeri? Prijavi se na moje e-novičke in prejmi KODO ZA BREZPLAČEN PRVI OBISK na vadbi za nosečnice. Ker z menoj ob strani je IZI postati mami!

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino